Dag 92: Salceda - Santiago de Compostela

15 oktober 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Het is alweer even geleden, maar voor de volledigheid ook nog even het filmpje van de laatste dag.

1. Bouwie Schipper:
    25 oktober 2017
    Ik ken u niet maar ben heel toevallig op uw site gekomen. Heb ontzettend genoten van uw reisverslagen. Het was of ik er een beetje bij was. Wat een belefenis. Hartelijk dank hiervoor. groet van Bouwie Schipper
  2. Nelly Vugts:
    25 oktober 2017
    Hoi Martijn, petje af voor jou prestatie. Ik heb reisverhalen niet allemaal kunnen lezen. Heb je wel gevolgd rilive. Groetjes Henk en Nelly Vugts.
  3. Jan Goesten:
    Beste Martijn,
    Mooie prestatie. 👍
  4. Paul Stijns:
    31 oktober 2017
    Wat een geweldige prestatie, Martijn! Ik hoorde van collegae van jouw onderneming. Zal de verslagen lezen en hoop tzt met jou hierover te kunnen napraten.
    groet
  5. Carine Heineman:
    21 november 2017
    Hoi Martijn,
    Bedankt voor je uitgebreide verslagen met foto's. Ik heb ze met plezier gelezen.
    Wat heb jij veel gelopen en gezien!
    Job (mijn man) wil ook graag een keer de camino lopen. Naar aanleiding van jouw verslagen realiseer ik me dat je die 'hardcore' kunt doen (beginnen in Nederland, sober met slaapzalen) en 'soft' (als hotelpelgrim beginnen in Spanje). Ik ben stiekem wel blij dat het de softe versie zal worden maar heb des te meer bewondering voor jouw prestatie.
    Mooi ook dat je schreef dat die drie maanden van je leven besteden aan deze pelgrimstocht het grootste cadeau was dat je jezelf ooit hebt gegeven en dat je hoopt dat je na je tocht wat bewuster met deze waardevolle tijd om zal gaan. Het inspireerde me om mezelf laatst een week cadeau te doen terwijl ik eigenlijk dacht dat ik het daar te druk voor had.
    Tot ziens in december bij de VOFP.
    groeten, Carine